środa, 21 marca 2018

zaleta

Podlączenie pod sterownik to juź chyba nie problem, dzieki za cenne informacje. Tylko jeszcze z tymi sterownikami, czy warto inwestować w te pogodowe czy wystarcz zwykły który ma możliwosc włączania o zadanej godzinie?tyle ze trzeba czujnik temp. zamontowany wewnątrz obudowy wyprowadzić na zewnątrz bo ciepło samego sterownika go zakłóca , ja u siebie mam przeprowadzone do puszek z wyłącznikami oświetlenia które są obok termostatów... od strony programowania i wszelkich ustawień "rewelka"...juz teraz wiem wiecej, dzięki. Jeszcze taka mysl mnie naszła, czy nie warto zamiast tak grubej warstwy betonu na kable zastosowac cegłę szamotową i dopiero zalać betonem cienszą warstwą? Szamont chyba trochę lepiej akumuluje ciepło niz beton, czyź nie?nie zapędzaj się ze zbyt grubą warstwą betonu bo takie ogrzewanie staje się ciężkie do precyzyjnego dawkowania energii co przy kablach jest podstawą... ( 8-10cm to już max. ) zrób lepiej układ wodny pędzony grzałką elektryczną...Czy zastępując kable rurkami z wodą istnie moźliwość niezależnej regulacji temp. w każdym pokoju oddzielnie, np salon 23st. C, gabinet 19st. C itp.? Czy system z rurkami nie jest jakiś uciążliwy, w nocy słyszalne przelewanie wody, syczenie, itp?Czy ja wiem czy tak pojdzie drastycznie w gore jak juz reraz rozdaja za darmo? byl tu taki jeden co mowil ze prad min.,1zl bedzie wkrotce kosztowal P.S moim nieocieplonym domu w tym miesiacu juz 400kwh licznik nabił x 0,32gr...,straszne pieniadze.... Mozna pozdrowic ekogroszkowcow ktorym sen spedzaja z oczu piece Zrobisz jak uwazasz ale PC teraz tez bardzo tanie ciekawe jak z ich sprawnoscia...jak będę w okolicy to się odezwę. Domek w sumie podobny do tego co buduje, tylko u mnie bez garażu, a komin już postawiłem, w dodatku podwójny, jeden do kominka, drugi awaryjny, w razie jakby piec trzeba było kiedyś postawić. Ja sie nastawiłem na te ogrzewanie akumulacyjne a wszyscy w koło mi odradzają, że to prąd i to drogo, normalnie aż mi słabo sie czasem robi, jednak wygoda, bezobsługowość i koszty instalacji dla mnie są dużymi zaletami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz